Mystery shopping je vhodný zejména v případě, že nejste zcela přesvědčeni o kvalitách svého obsluhujícího personálu. Cítíte, že vaši zaměstnanci neodvádí svou práci kvalitně? Nebo snad máte podezření, že se k zákazníkům nechovají dostatečně přívětivě? Nekomunikují se zákazníky, nemají zájem o prodej a podbízení dalšího zboží či služeb? Chcete je otestovat a následně i proškolit? Tak potom je Mystery shopping vhodný právě pro vás.
Hotelový Mystery shopping začíná vytvořením telefonické objednávky pokoje v hotelu. Recepčního pěkně potrápíme a podusíme už při prvním telefonickém kontaktu. Vždy jsme však slušní a velmi disciplinovaní. Budeme například sledovat, jak unese chování velmi náročného zákazníka. Při příjezdu změníme pokoj, protože se nám nebude líbit. V novém pokoji si zažádáme o výměnu ložního prádla, protože s ním nejsme spokojeni. Pak půjdeme na recepci, kde budeme komunikovat s personálem a sledovat jejich reakce. Atd., atd. Pak poznáte, jak se vaši zaměstnanci ve zkutečnosti chovají a zda svou práci vykonávají opravdu svědomitě.
Mystery shopping v restauraci obnáší mnoho zkušeností. Nejvíce testujeme obsluhující, ale i kuchaře. Zjišťujeme, jak se chovají, ptáme se na přípravu pokrmů, sledujeme styl obsluhy a zda dodržují gastronomická pravidla. Někdy dokážeme obsluhu vyvést pěkně z míry a vyhodnotíme, jak se k tomu daná osoba postaví. Zda znervózní a vykáže známky selhání či se k věci postaví rovně a pokusí se z toho vylízat. U pokrmů dokážeme díky našim specialistům zjistit, zda obsahují správné ingredience nebo zda byl dodržen technologický postup.
V poslední části průzkumu je analýza předána dalším našim pracovníkům, kteří na její základě navrhnou potřebná opatření a návrhy na změny. Vše je dodáno ve formě projektové dokumentace či manuálu, kde je vysvětlen další postup a doporučení.
I když to nemusí být na první pohled patrné, gastronomie je již několik let součástí naší firemní kultury a filozofie. Možná se sami sebe budete ptát, co dělá společnost, která nabízí vývoj a prodej softwaru v gastronomii. Odpověď je velmi jednoduchá. Vzhledem k tomu, že převážná část našich produktů je určena právě pro restaurace a hotely, stala nám gastronomie velmi blízkou. Rozhodli jsme se proto, že jí dáme v naší firmě více prostoru a vytvořili jsme tak novou divizi s vybraným týmem gastronomických odborníků a poradců.
Upřednostňujeme kvalitu nad kvantitou, jsme kreativní a využíváme ty nejmodernější technologie pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníka. Svou práci bereme velmi zodpovědně a ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně dle jeho potřeb a možností.
Pomáháme gastronomickým podnikům, které mají existenční problémy, případně chtějí svůj provoz modernizovat, ať už od úplného základu nebo jen částečně.
Záleží jen na vás, do jaké hloubky a jak detailně chcete analyzovat stav vašeho gastronomického provozu. Od toho se bude odvíjet také cena za tyto služby. Vždy vám doporučíme ideální řešení podle našich zkušeností, tak abyste byly maximálně spokojeni. V případě kontinuální a dlouhodobé spolupráce dokážeme o ceně jednat.
Hodinové sazby ve výhodných balíčcích: