• Úvod
  • Aktuální informace

Aktuálně o EET - elektronické evidenci tržeb a registračních pokladnách

Máte restauraci nebo obchod? Asi už jste slyšeli o povinných registračních pokladnách, tedy elektronické evidenci tržeb (dříve nazývané také jako registrační pokladny s fiskální pamětí)? Čtěte aktuální informace. Navštivte také stránku Časté dotazy.


EET a e-shopy: Které tržby evidovat?

EET a e-shopy: Které tržby evidovat?

Elektronická evidence tržeb nastupuje již v první vlně 1. prosince, další vlna se nebude týkat jen kamenných provozoven, ale také internetových obchodů. V Česku je podle statistik přes 35 000 e-shopů, což je skoro stejný počet jako v Británii, která je 6x lidnatější.  Maloobchodů se tato povinnost bude týkat od 1. března 2017.

Časová náročnost na zajištění potřebných věcí?

Časová náročnost na zajištění potřebných věcí?

Při pořízení pokladny je potřeba do ní zavést položky a ceny, zaškolit personál. To vše není v řádu hodin, ale v řádu dní. Chvíli také zabere propojení kasy s finanční správou. K tomu je ale nutné započítat to, že pokud nezvolíte zařízení, které je skladem v České Republice, můžete čekat na dodání i čtyři až šest týdnů. Proto je nejzazší termín na zařizování všeho potřebného ŘÍJEN 2016 - alespoň pro první vlnu podnikatelů.

Zajištění autentizačních údajů pro EET?

Zajištění autentizačních údajů pro EET?

Aby mi moje pokladna tiskla účtenky se správným kódem, musím mít od finanční správy autentizační údaje. Buď je získám prostřednictvím datové schránky z domova, nebo na finančním úřadě. Nově už na jakémkoliv finančním úřadě, nikoliv pouze na mém územně příslušném, dostanu obálku, která bude obsahovat unikátní informaci, kterou zadám do pokladny. Pokladna pak tuto informaci zapracuje do účtenky.





Registrační pokladny AWIS (EET pokladny) © 2017

Eshop registračních pokladen - AWIS Holding a.s. - Ucelená EET pokladna - Čato kladené EET dotazy - Články o EET